pátek 5. června 2015

Rain in Paris.

Kluci z Celtic Thunder a většina jejich týmu se minulý víkend sešli ve Francii na svatbu jejich marketingové ředitelky Jean Clancy (zpětná gratulace) a na sociálních sítích se objevilo dost fotek. Rozhodně zajděte na Paulův insta profile (@paulbyrom), tam byly asi ty nejlepší. Paul je král instagramu. Myslím třeba konkrétně:


Věděli jste, že Ryan umí francouzsky? Alespoň v jenom z jeho Live Chats se o to pokoušel, myslím, že docela úspěšně. Také si tenhle týden zašel v Paříží na tenis. 

Anyways... Jejich fotky mi vykouzlily úsměv na tváří hlavně proto, že jsem si sama vzpomněla, jak jsem minulé léto byla s rodinou ve Francii. Rozhodně nejlepší dovolená, jakou jsem zažila. A to hlavně proto, že jsme v karavanu projeli docela dost míst, s konečnou destinací v Paříží. Tam jsme tedy měli fakt smůlu na počasí, protože jediný den, který jsme měli vyhrazený na památky a tak (a že jsem si dala dost práce s tím, abych naplánovala trasu tak, abychom toho stihli co nejvíce), propršel. A nemyslím tím, že jenom tak poprchávalo, ale prostě slejvák jako Brno!
Takže jsme naši okružní tour po městě zkrátili a Paříž je tedy stále na seznamu mých vysněných destinací. A doufám, že příště bude líp!
































Žádné komentáře :

Okomentovat