úterý 20. září 2016

Flowers & Stripes

A L O H A  friends.

Posledních pár dnů bylo tak trochu "odpočinkových". A když říkám odpočinkových, myslím tím, že jsem je strávila povětšinou doma urovnáváním věcí a uklízením a přerovnáváním a bůh ví čím. O víkendu jsem si konečně přivezla věci z bytu v Praze (takže už zase bydlím u rodičů, hurá! *ironie*) a bylo třeba udělat pro ně místo. Takže jsem musela probrat všechen ten brak, co se mi tady za poslední dobu nahromadil... No, ještě pořád nemám vyhráno. Ještě tu na mě čekají dvě plné krabice papírů - snad jen bůh ví, co v nich všechno je. Mám z nich strach.

Venku to vypadá, že léto už definitivně skončilo, z čehož mám vážně radost, protože podzim miluju! No, dobrá, upřímně - to počasí venku se mi nepáčí. Miluju takovej ten podzim, kdy je všude (sucho! a) barevný listí a slunce svítí a ještě trochu hřeje, ale zase ne moc - takže můžeme vrstvit oblečení! Yaaay! Prostě to, co bylo minulý listopad v Irsku!


A když už jsme u těch vrstev oblečení, mrkněte na elegantér. Tam už jsem na plno najela na podzimní sezónu a už tam můžete najít nějakou tu podzimní módní inspiraci.

Ale v tomto článku se ještě trochu vrátíme do léta - loučilo se s námi celkem nárazově a v těch několika posledních parných dnes jsme stihli s Tomem něco nafotit.

ENJOY!







bralet top: Yoins // jeggings: Reserved (similar here) // kimono: Yoins // shoes: Converse // sunglasses: C&A (similar here) // bag: Davin Jones















A řekněme všichni sborově "Sbohem, léto! Za rok se zase uvidíme!" 

A vy se mějte taky krásně, já se zase brzy ozvu!
Báj, báj

Lil'
xxx




PS. Kdo z Vás se těší na první sníh?

PPS. Já se teda těším hroooozně moc!

PPPS. Kdo si myslí, že budou letos Vánoce na sněhu?
.
.
.
.
.
PPPPS. Ano, správně! Zase bude jenom bahno!

Žádné komentáře :

Okomentovat